_

تعمیر هلی شات

تعمیرات تخصصی محصولات کمپانی dji

شرکت پیشرو صنعت آتراتوس با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و تعمیر پهپاد (تعمیر هلی شات، تعمیر کوادکوپتر) و انواع لرزشگیر از قبیل اوزمو، رونین و…. و تمام محصولات کمپانی دی جی آی دارد.

لذا اگر پهپاد یا کوادکوپتر یا کوادروتور یا لرزشگیر خراب و دارای مشکلات فنی دارید که نیاز به تعمیر دارد ، آتراتوس می تواند به شما کمک کند، شما میتوانید با شماره های 05137600001 تماس بگیرید یا از طریق گفتگوی انلاین سایت اقدام کنید تا به راحتی با کمترین زمان و کمترین هزینه پهپاد یا لرزشگیر شما را بهترین متخصص ها در این زمینه با قطعات اورجینال تعمیر کنند و مانند روز اول به شما تحویل دهیم.

انجام تعمیرات انواع هلی شات، کوادکوپتر، لرزشگیر در آتراتوس

تعمیر سخت افزار

 

تعمیر برد اصلی

 

تعمیر و تعویض موتورهای پرنده

 

تعمیر ریموت کنترل

 

رفع ایرادات نرم افزاری

 

کالیبره کردن

 

تعمیر و تعویض اسپید کنترلر

 

عوض کردن باطری

 

آپدیت کردن پرنده

 

تعمیر بردهای RCV

 

تعمیر ESC

 

عوض کردن کابل ها

 

تعمیر پهپاد در آتراتوس

تعمیر تمامی پهپاد ها و هلی شات و کوادکوپتر و لرزشگیر توسط تکنسین های متخصص و با تجربه آتراتوس

_

شرکت پیشرو صنعت اتراتوس برای رسیدن به اهداف والایی از جمله رضایت مشتریان، واحد تعمیرات را با اعضایی از مجرب ترین متخصصین و تکنسین های الکترونیک و مکانیک، برای تعمیرات تخصصی پهپاد و تمامی محصولات کمپانی dji ،راه اندازی کرده است.
لازم به ذکر است که این واحد،ا ختصاصا تعمیر محصولات dji را انجام میدهد و از انجا که هر عمل اختصاصی نتیجه بهتری در پی دارد، تاکنون رضایت شما عزیزان هم بیانگر موفقیت ما در این حیطه بوده است.

تعمیر هلی شات

شرکت اتراتوس با بهره گیری از به روز ترین و مجهزترین وسایل و امکانات، تمامی محصولات dji را تعمیر میکند. بهتر است بدانید ما در تعمیر محصولات، فقط و فقط از قطعات و لوازم اورجینال و نو (نه استوک) که تهیه شده از خود شرکت dji میباشد (نه شرکت های متفرقه چینی) استفاده میکنیم و این خود نشان از تجربه ی بالای متخصصین ما در امر «تعمیر هلیشات» است و لذا اعتبار چندین ساله ما نیز به همین علت بوده است.
متخصصان حرفه اتراتوس تا جایی که امکان دارد قطعات و لوازم اسیب دیده شما را «تعمیر» میکنند تا ضمن صرفه جویی در هزینه برای مشتری، نهایت معنای کلمه «تعمیر» را محقق سازند.
اما در نهایت اگر بجایی رسیدیم که قطعه قابل تعمیر نبود، آن را با قطعه اورجینال و آکبند البته پس از کسب اجازه از مالک و قید کردن هزینه، تعویض میکنیم.

ما نیاز به تشکیل واحد تعمیرات پهپاد را از انجایی حس کردیم که مشتریان ما بعد از ماه‌ها استفاده از ربات پرنده یا هلی شات خود،در مواجهه با خرابی از جمله کرش کردن، افتادن در اب، و… سرگردان شده و به ناچار پرنده خود را به افرادی که خود را متخصص معرفی میکردند و اما تخصص و مهارت و پیشینه ای در این زمینه هم نداشتند، میسپردند و بعد از روزها معطل شدن و صرف هزینه زمانی و مالی، پرنده را نه تنها مانند روزی که به مشکل خورده بود، بلکه خرابتر از همان روز هم تحویل گرفته و با جمله « پرنده ی کرش کرده یا در آب افتاده، بهتر از این تعمیر نمیشود » روبرو شده و بعد از پرداخت هزینه گزاف، ناامیدتر از روز اول بازمیگردند.

اما اتراتوس با نهایت تلاش و مهارت متخصصان ،این مشکل و سرگردانی و صرف هزینه گزاف را برای شما عزیران برطرف نموده، و تا جایی که امکان دارد، به بهترین شکل ممکن و با به روزترین و مجهزترین وسایل،پهپاد شما را تعمیر میکند و در کمترین زمان زمان ممکن،تحویل میدهد.

رضایت و لبخند مشتری بعد از پرواز پرنده تعمیر شده،خستگی را از تن تکنسین های آتراتوس رفع میکند

لازم به ذکر است که بگوییم آفریننده هر اثر به بهترین شکل ممکن با مشکلات و خرابیهای احتمالی ان اشنایی دارد و بهتر از هرکسی ان را تعمیر میکند لذا مخترعین اتراتوس پس از اختراع و ثبت پهپاد «اتراتوس»، بهترین افراد برای تعمیر پهپاد های مشابه هستند.
تیم فنی اتراتوس، متشکل از برنامه نویسان، واحد الکترونیک و مکانیک،متخصصین درجه یک ایران در تعمیر و رفع نقص فنی هلیشات ها هستند که نیاز بازار را در زمینه تعمیر شناسایی کرده و پس از سالها تلاش و پشتکار و بعد از گذراندن دوره تخصصی تعمیرات، بهترین تیم را در این زمینه تشکیل داده اند.

و در آخر میرسیم به شعار آتراتوس در زمینه تعمیرات

آتراتوس، « تعمیر » میکند، نه « تعویض »

 تصاویر تعمیر پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات

تعمیرات تخصصی تمامی محصولات کمپانی dji با جدیدترین و به روزترین امکانات

_

 ویدئو های آموزشی تعمیر پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات

ویدئو های آموزشی تعمیرات تخصصی انواع هلی شات و کوادکوپتر

_

ویدئو های جدید به زودی در همین صفحه قرار میگیرند…

آتراتوس

سوالات متداول درباره تعمیر پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات

سوالاتی که کاربران برای تعمیرات  انواع هلی شات و کوادکوپتراز  ما میپرسند

_
آیا لوازم تعمیراتی شما،اورجینال هستند یا از وسایل غیراورجینال هم استفاده میکنید؟

تمامی وسایل ما اورجینال و اصل هستند اما بنا به شرایطی مانند هزینه بالای بعضی وسایل برای مشتریان،میتوانیم از وسایل اورجینال اما کارکرده هم استفاده کنیم،تاکید میکنیم،اگر به خواست خود مشتری باشد

تعمیر هلی شات برای تمام برند ها انجام میشه یا به صورت تخصصی فقط دی جی آی ؟!

به صورت تخصصی و حرفه ای فقط محصولات دی جی ای

قبل از شروع به تعمیر،مالک پرنده را در جریان هزینه های تعمیر قرار می دهید؟

بله، صددرصد هزینه ها تخمین زده میشود و بعد از تماس با مالک به صورت حدودی درجریان قرار میگیرد

آیا بعد از تعمیر، وسیله را تست میکنید؟

بله،صددرصد تمامی وسایل،پس از تعمیر تست شده،کالیبره و اپدیت میشوند تا اگر به مشکلی خورد، حل شود

اگر هلی شات هنگام تعمیر به مشکل اساسی بر بخورد و دیگر کارکرد اول را نداشته باشد،خسارت با چه کسی ست؟

اگر وسیله به قدری دارای ریسک باشد ک حین تعمیر خاموش شود و روشن نگردد، قبل از اینکه شروع به کار کنیم، تمام احتمالات را درنظر گرفته و صاحب هلی شات را درجریان قرار میدهیم تا با مسئولیت مالک و کسب اجازه مالک اقدام به تعمیر کنیم.

آیا برای تعمیر پرنده از وسایل و ابزار الات کارآمد استفاده میکنید؟

بله،قطعا اتراتوس از به روزترین و کارامدترین وسایل و ابزارآلات جهت تعمیر .بهره میبرد

تعمیر توسط چه کسانی انجام میشود؟

تعمیرات آتراتوس توسط متخصصین مجربی که به طور تخصصی برای همین امر دوره دیده اند،انجام میشود

من پرنده ام رو برای تعمیر به شرکتی دادم،بعد از تحویل، اطراف پوسته پرنده، آثار پیچ گوشتی بود، سوالم اینه ایا پرنده من بعد تعمیر شما هم،اینطوری میشه؟

خیر، صددرصد افراد غیرماهر، با پیچگوشتی اقدام ب باز کردن پوسته ها میکنند اما در شرکت اتراتوس، پرنده را مانند روز اول تحویل میگیرید، چون متخصصین ما برای باز کردن پرنده،از ابزار مخصوص استفاده میکنند بدون هیچگونه اثاری!!

چند روز تعمیر پرنده من طول خواهد کشید؟

نمیتوان به طور قطعی، زمان مشخصی را اعلام کرد، بسته به نوع پرنده و مشکلی که دارد،مدت زمان تعمیر متفاوت هست.

اگر بخواهم پرنده ای بخرم، قبل از خرید میتوانم با متخصصین شما مشورت کنم؟

بله،پرنده را می آورید و تمامی جزئیات از جمله کرش کرده یا خیر،در آب افتاده یا خیر، چه مدت است که کار میکند، باتری ها در چه حد سلامت دارند و…..را دریافت میکنید،ضمن اینکه،این خدمات رایگان انجام میشود.

ایا تخفیفی هم در تعمیرات میگذارید؟

بله،قطعا برای مشتریانی که پرنده را از خودمان خرید کرده اند،برای تعمیر پرنده تخفیف میدهیم،ضمن اینکه آتراتوس بهترین کیفیت را در عین کمترین هزینه ،ارائه میدهد

تعمیر انواع پهپاد، کوادکوپتر و هلی شات

تعمیر تمامی محصولات کمپانی dji با قطعات اورجینال توسط آتراتوس نمایندگی دی جی آی

_

با تولید و فروش روز افزون این ربات های پرنده در سراسر جهان و خصوصا در ایران استفاده از آنها برای بسیاری از کار ها مانند تعمیر هلی شات  و تعمیر پهپاد و از جمله تعمیر محصولات dji به یک امر واجب تبدیل شده است و همین باعث شده تا محبوبیت آنها در بین تمامی اقشار و کار ها افزایش پیدا کند  و با روی اوردن افراد به خرید این محصولات توسط شرکت پیشرو صنعت آتراتوس ، نمایندگی کمپانی dji در ایران نیاز به تعمیر اختصاصی تمامی محصولات با کیفیت و قطعات اورجینال و ارائه خدمات پس از فروش مانند تامین تمامی قطعات و لوازم جانبی پرنده ها به شدت حس شد و ما تصمیم  گرفتیم که این زمینه از کار خود را افزایش داده و به صورت اختصاصی روی تعمیر انواع پهپاد و هلی شات و لرزشگیر تمرکز کنیم. این شد که به تعمیر اختصاصی تمامی محصولات dji با بهترین کیفیت و قطعات اورجینال روی آوردیم و به جرات میتوانیم بگوییم، بهترین و بزرگترین شرکت در رفع نقص و تعمیر تمامی محصولات dji در کشور هستیم و این اظمینان را به شما میدهیم کلیه قطعات و ریزقطعات از پیچ تا خود محصول و لوارم جانبی مربوط به محصولات dji در شرکت پیشرو صنعت اتراتوس موجود بوده و هرگونه تعمیر و رفع نقص سخت افزاری و تعویض قطعات توسط مهندسین مجرب در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در سراسر کشور انجام میشود.

  • تعمیر پهپاد
  • تعمیر فانتوم 4
  • تعمیر مویک ایر
  • تعمیر مویک مینی
  • تعمیر مویک پرو پلاتینیوم
  • تعمیر ماتریس 200
  • تعمیر هلی شات
  • تعمیر مویک 2 پرو
  • تعمیر اسپارک
  • تعمیر رونین
  • تعمیر فانتوم 3 پروفشنال
  • تعمیر فانتوم 1
  • تعمیر کوادکوپتر
  • تعمیر مویک 2 زوم
  • تعمیر فانتوم 4 پرو V2
  • تعمیر فانتوم 3
  • تعمیر رونین m
  • تعمیر اوزمو اکشن
  • تعمیر لرزشگیر
  • تعمیر اوزمو موبایل 3
  • تعمیر مویک ایر 2
  • تعمیر تلو
  • تعمیر اینسپایر
  • تعمیر اوزمو پاکت
  • با تعمیرات آنلاین آتراتوس؛ همین الان تعمیر کنثبت تعمیر