بهترین فروشگاه لوازم جانبی dji

بهترین فروشگاه لوازم جانبی dji


خرید لوازم جانبی dji

شرکت پیشرو صنعت اتراتوس نمایندگی dji در ایران ( فروشگاه انلاین dji ) بهترین فروشگاه لوازم جانبی dji در فروش تجهیزات هلی شات با سابقه کاری طولانی در این زمینه و پیشرو در واردات لوازم و قطعات یدکی dji برای انواع هلی شات و کوادکوپتر در حال حاضر در کشور است.

 

فروش محصولات dji در ایران افزایش یافته

با فروش روز افزون این پرنده ها در ایران محبوبیت انها در بین کاربران افزایش پیدا کرده و با روی اوردن افراد به خرید این محصولات و فروش افزاینده انها توسط اتراتوس نیاز به فروش لوازم جانبی و قطعات یدکی dji و ارائه خدمات پس از فروش به شدت حس شد و ما تصمیم  گرفتیم که این زمینه از کار خود را افزایش داده و به صورت اختصاصی روی ان تمرکز کنیم.

واردات محصولات dji توسط شرکت اتراتوس

بنابراین به وارد کردن قطعات یدکی dji ، فروش تجهیزات هلی شات ، فروش لوازم جانبی dji ، رو اوردیم تا توانستیم در این راستا به بهترین فروشگاه انلاین dji در ایران تبدیل بشویم شایان ذکر است که این را براساس میزان فروش روزانه و مراجعه به سایتمان میگوییم.

بنابراین برای خرید قطعات یدکی dji ، به فروشگاه سایت اتراتوس در این لینک رفته و خرید انلاین خود را از طریق درگاه بانکی ما انجام دهید یا اگر تمایل به خرید اینترنتی لوازم جانبی و یدکی dji ندارید میتوانید با مراجعه حضوری خود به شرکت اتراتوس به نشانی مشهد-خیابان خیام جنوبی – نبش خیام جنوبی 24 – پلاک 17 مراجعه کرده و خرید خود را حضوری تکمیل کنید.کادر اداری و فروش اتراتوس همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب در خدمت شما هستند.

 

کلیه قطعات و ریزقطعات مربوط به محصولات dji در شرکت پیشرو صنعت اتراتوس موجود بوده و هرگونه تعمیر و رفع نقص سخت افزاری و رفع عیب نرم افزاری ، کالیبره کردن ،آپدیت و بروز رسانی محصولات dji در اتراتوس انجام میپذیرد.

شما می توانید با تهیه محصولات DJI از نمایندگی DJI ایران از مزایایی همچون آموزش کار با پرنده ها ، ضمانت سلامت محصولات، تضمین اصالت کالا و خدمات پشتیبانی نامحدود اتراتوس نیز استفاده کنید.

هدف ما به عنوان نمایندکی DJI در ایران ارائه مشاوره فنی و تخصصی در حوزه محصولات پروازی جهت ارائه بهترین و مناسب ترین محصول با توجه به نیاز کاربران است.

شرکت پیشرو صنعت اتراتوس با تکیه بر دانش فنی و تخصصی و با حمایت سازمان های صلاحیت دار توانسته مدارک و مجوز های مربوط را جهت ارائه و فروش این تجهیزات به صورت رسمی از اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور دریافت نموده و در جهت توسعه علم و ارائه هرچه بهتر خدمات تخصصی در زمینه کوادکوپتر و هلی شات و پهپاد های بدون سرنشین اقدام به فعالیت کرد .

شماره تماس جهت ارتباط با شرکت پیشرو صنعت آتراتوس 05137600001

[yasr_overall_rating]

عمومی

خرید لوازم جانبی djiفروش تجهیزات هلی شاتفروش قطعات یدکی djiفروش لوازم جانبی djiفروشگاه انلاین djiقطعات یدکی djiلوازم جانبی dji

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با تعمیرات آنلاین آتراتوس؛ همین الان تعمیر کنثبت تعمیر